К основному контенту

Ослаблений Клітинний імунітетет. Чим підтримати захисні сили організму?

 





Всім доброго дня! Звати мене Лідія Андрєєва. Я, дипломований вісцеральний терапевт, реабілітолог і цілитель.

Всю свою професійну практику займаюсь вивченням способів відновлення здоров'я.

Вісцеральним практикам навчалася у фахівців Американського інституту всесвітньо відомого остеопата Жан П'єр Барраля.

Є знання, отримані в європейській Асоціації вісцеральних терапевтів, яку очолює Огулов Олександр Тимофійович.

Ці знання, зокрема, і мені допомогли впоратися зі своїми проблемами зі здоров'ям, а зараз допомагають відновити здоров'я людям, які звертаються до мене за допомогою.

На протязі 30 років я спеціалізуюся на нетрадиційній, цілительській медицині.

Моє переконання, здорових людей немає. Аргументом на користь моєї думки може бути те, що орган тимус, який є головним органом нашої імунної системи і відповідає за Клітинний імунітет у нас в організмі недовговічний. 

Функціонує тимус з дня народження і лише до статевого дозрівання людини. Потім атрофується і свою імунну функцію припиняє назавжди.

                       

Внаслідок атрофії тимуса імунна система позбавляється головного органа , а ми  надто рано залишаємося з ослабленния Клітинним імунітетом і відповідно слабо захищені від збудників та ракових клітин.

І вже після 20- 25 років в організмі кожної людини абсолютно непомітно накопичуються проблеми зі здоров’ям, які певний час просто не проявляють себе в повній мірі.

Хочу навести приклад із власного життя …

Коли я була в самому розквіті сил, пролунав вибух на Чорнобильській АЕС, і мене не обійшло це лихо. Я дуже захворіла і звернулася за допомогою до лікарів.

Мене обстежили та за знімком МРТ поставили діагноз сирингомієлія – захворювання спинного мозку, яке позбавляє людину рухливості. На моє запитання, що являється причиною розвитку такої хвороби, я зрозумілої відповіді від лікаря невролога не отримала.

Але ті слова, що вона промовила, пролунали як грім серед ясного неба, і я їх дуже добре запам'ятала на все життя слово в слово.

«У вас тяжке захворювання спинного мозку. Незабаром пропаде чутливість рук і ніг, і ви сядете в інвалідний візок. Вам треба їхати лікуватись за кордон, там вам хоч життя продовжать, а тут ми можемо прокапати вам гормональні крапельниці і більше нічим допомогти не можемо. Вибачте".

Але так як я займалася лікувальною практикою, то на свій страх і ризик відмовилася від призначеного протокольного лікування гормональними препаратами і вирішила сама зайнятися своїм здоров'ям.

Знайшла приватну спеціалізовану клініку, мені там зробили КТ із контрастною речовиною та поставили інший діагноз – ідіопатичний мієліт, тобто інфекційне захворювання спинного мозку невизначеного характеру.

Щоб визначити причину, я зробила імунограму. І як виявилося, мій Клітинний імунітет був настільки ослаблений, що господарем свого життя була не я, а віруси, які просто знищували мій організм.

Повірте, я випробувала все що могла, приймала різні противірусні препарати, імунітет зміцнювала вітамінами та препаратами антиоксидантами, вживала овочі та фрукти, правильно та повноцінно харчувалася, але все було марно. Хвороба прогресувала.

Я не зупинялася і продовжувала шукати, чим собі допомогти. І мої пошуки мали успіх. В одному із журналів було опубліковано закордонне дослідження, в якому йшлося про перуанське диво природи - лікарську рослину Uncaria tomentosa Willd DC і препарат на її основі під назвою Інмунофлам, який людям при захворюванні імунної системи дає можливість одужати і жити повноцінним життям.

Тепер коли я згадую свій пройдений тернистий шлях, у лікуванні свого  захворювання, то в моєму серці звучить: Дякую! ...Дякую тобі Боже за те, що ти звів мене з цим дивом природи! Завдяки Інмунофламу укріпився Клітинний імунітет і  відновилася іммунна система. Я одужала!

Отже, якщо ви часто хворієте і знаходитесь не в найкращому стані, Інмунофлам це те, що вам потрібно.


Цінність Інмунофлама надзвичайно велика! Він має потужну імуномодулюючу дію та посилює ослаблену функцію імунної системи – Т-клітинний імунітет. Тобто, збільшує чисельність імунних клітин Т-лімфоцитів, які знищують в організмі збудників - віруси, бактерії, грибки та ракові клітини.

До складу Інмунофлама входить понад 70 лікувальних компонентів. Серед них є такі пентациклічні алкалоїди - природні антибіотики, які здатні захистити організм від багатьох збудників і небезпечних для життя хвороб. 

Вони мають:✅ Противірусні, ✅ Протибактеріальні,✅ Протизапальні,
✅ Протигрибкові,✅ Протиалергічні та потужні ✅ Протипухлинні властивості.

Будьте уважні й обмірковуйте те, що ви чуєте. Віруси - це внутрішньоклітинні мікропаразити. Потравляючи в організм, вони живуть і розмножуються тільки в ДНК клітин людини і при слабкому Клітинному імунітеті вражають залози внутрішньої секреції (гіпоталамус, гіпофіз, епіфіз), які відповідають за загальний стан людини - настрій, травлення. За бажання жити! 

Насамкінець скажу, що Інмунофлам – це не лише допомога при різних захворюваннях організму, але й ефективна профілактика багатьох хвороб!

Отже профілактуйте вчасно! Хворобі легше запобігти ніж її лікувати.

Замовляйте Інмунофлам за посиланням: https://inmunoflam.com                  

Отримати додаткову консультацію про лікувальну дію Інмунофламу ви можете за телефонами:

+380 (44) 5781748 Міський


+380 (67) 1112170 Київстар


+380 (50) 857-25-64 Vodafone


+380 (63) 578-17-48 Lifecell

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Почему у всех слабый Т- клеточный иммунитет? Почему не хватает Т- лимфоцитов?

Самая главная система в организме человека - это и ммунная система.  Она отвечает за все сферы здоровья, как физического, так и эмоционального. Каждый человек, заботящийся о своем здоровье, должен знать  как она работает. Когда в иммунной системе происходит сбой, тогда онкологического заболевания не избежать. Задумывались ли вы о том, к акой иммунитет защищает нас от инфекций? Ведь  у нас в организме не один иммунитет, как многие считают, а  два вида иммунитета - это  Гуморальный иммунитет и Т- клеточный иммунитет. Об иммунитете сейчас много  пишут и много говорят.  Эта тема хоть и лежит на поверхности, но о ней не все рассказывается.   В этой статье я постараюсь простыми и доступными словами вам рассказать, почему  у всех слабый   именно -  Т- клеточный иммунитет . Объяснить, почему в организме мало  иммунных клеток  Т- лимфоцитов,  которые обеспечивают защиту от болезнетворных микробов и раковых клеток. ❗ Основной причиной ослабленного Т- клеточного иммунитета является главный  орг

Як правильно поліпшити свою імунну систему

  Хочете  до глибокої старості   бути  здоровими та енергійними  - зміцнюйте свою імунну систему, яка є  царицею всіх систем організму. Я кщо є порушення в роботі імунної системи будуть проблеми з усіма органами та системами. Вона з абезпечує захист організму і від своїх хвороботворних мікробів з якими ми народжуємося, і чужих, з навколишнього середовища.  Отже, від стану імунної системи залежить наскільки міцне буде наше здоров'я.  Але чи замислювалися ви над тим, як працює наша імунна система – чому порушується? Який вид імунітету захищає від інфекцій? ❓ А чи знаєте ви, що в  нашому організмі не один імунітет, а два види імунітету , - це Гуморальний імунітет  і "Т" - клітинний імунітет.  ❓ Та   чи знаєте ви щось про свій орган тимус ?  Я гадаю, що фактично нічого.   До мене багато людей звертаються за допомогою, і ви знаєте і жодного разу ніхто не відповів, де тимус знаходиться і які функції він виконує.                               Тимус - це головний орган імунної

Як позбутися алергії

  Літо - це час сонця, фруктів, овочів, цвітіння рослин та дерев… Але для багатьох людей – це час загострення алергічних захворювань. Щоб зрозуміти, чому виникає алергія, важливо знати, що за захист організму від збудників та звільнення від інфекційних та алергічних захворювань відповідає імунна система. Мало кому відомо, що в нашому організмі є два види імунітету  - це  гуморальний  імунітет і   "Т" - клітинний імунітет . За статистикою алергічні патології  пов'язані з  розрегулюванням  імунної системи .  Для їх усунення потрібно  скоригувати  роботу цих  двох  важливих функцій імунної системи -   гуморального і  Т- клітинного  імунітету. Отже досить відчувати себе заручником алергії!  Инмунофлам®  - супер препарат для корегування імунної системи.  ⭕ До складу Інмунофлама входить пентациклічний оксиндольний алкалоїд ізоптероподін, який має імуномодулювальну та імунокорегуючу дії.  Інакше кажучи,  ізоптероподін - це єдиний  рослинний антибіотик, який  здатний зміцнити Т-